Direct naar: Inhoud, Postcode check voor bezorgservice




Inschrijven

Alle veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik me inschrijven?

    U kunt zich inschrijven in de webwinkels van Albert Heijn, Etos of Gall & Gall. Heeft u al een Mijn ah.nl account, dan hoeft u zich niet apart in te schrijven om van de webwinkel gebruik te maken. Log in op Mijn ah.nl en vul uw postcode in onder het kopje 'Webwinkel'. Na het invullen van uw postcode ziet u of Albert ook bij u in de straat bezorgt. Zo ja, dan kunt u uw overige gegevens invullen. Inschrijven is geheel vrijblijvend en verplicht u tot niets.

  • Ik woon buiten het bezorggebied van Albert, kan ik mijn gegevens achterlaten?

    Indien u buiten het bezorggebied van Albert woont, kunnen wij u op de hoogte houden van toekomstige ontwikkelingen. Op het moment dat wij dan wl gaan bezorgen in uw woonplaats zullen wij u per e-mail hierover informeren.

    Om u voor deze service aan te melden doet u eerst de postcode-check, door te klikken op 'bezorgen wij bij u?'. U voert hier uw postcode in en na uitvoeren van de check klikt u op 'houd mij op de hoogte'.

  • Kan ik me inschrijven als zakelijke klant?

    U kunt zich als zakelijke klant inschrijven. U kunt dit tijdens het inschrijven aangeven. Een zakelijke inschrijving heeft als voordeel dat u dan ook op rekening kunt kopen. Wel vragen we u dan om een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel. Klik hier voor meer informatie over betalen.

    Speciaal voor zakelijke klanten worden relevante producten overzichtelijk gepresenteerd in de zakelijke themashops.