Direct naar: Inhoud, Postcode check voor bezorgservice




Betalen

Alle veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik betalen?

    U kunt met uw pinpas aan de deur betalen. U kunt niet met creditcard of contanten betalen.

    Mobiele PIN is de standaardbetaalwijze bij Albert. Uw eerste bestelling dient altijd per PIN betaald te worden. Daarna kunt u eventueel een aanvraag doen om te gaan betalen via doorlopende machtiging.

  • Kan ik contant betalen?

    Mobiele PIN is de standaardbetaalwijze bij Albert. U kunt niet met creditcard of contanten betalen.

  • Kan ik met creditcard betalen?

    Mobiele PIN is de standaardbetaalwijze bij Albert. U kunt niet met creditcard of contanten betalen.

  • Hoe werkt betalen via doorlopende machtiging?

    U kunt Albert machtigen om het bedrag van uw boodschappen af te schrijven van uw bank- of girorekening. Bij aflevering van de boodschappen hoeft u dan alleen nog maar akkoord te gaan met het eindbedrag door uw handtekening te zetten. Het bedrag wordt vervolgens enkele dagen na aflevering automatisch van uw rekening afgeschreven.

    U kunt betaling via doorlopende machtiging pas aanvragen wanneer de eerste bestelling per PIN is betaald.

  • Hoe kan ik Albert machtigen?

    U kunt hier een machtigingsformulier downloaden. Om dit PDF-bestand te bekijken en te printen, heeft u het programma Adobe Acrobat Reader nodig. Wanneer het niet lukt om dit bestand te openen, dan kunt u dit programma gratis downloaden van de site van Adobe (www.adobe.nl).

    De machtiging kunt u, samen met een kopie van uw identiteitsbewijs, sturen naar: Albert Bezorgservice, Postbus 3000, 1500 HA Zaandam.

    Naar aanleiding van uw aanvraag zal een kredietwaardigheidstoetsing uitgevoerd worden. Albert behoudt zich het recht voor om een aanvraag voor een doorlopende machtiging te weigeren. Zolang wij uw aanvraag nog niet hebben verwerkt, kunt u toch gewoon bestellen. U kunt dan per mobiele PIN betalen.

    Let op, u kunt betaling via doorlopende machtiging pas aanvragen wanneer de eerste bestelling per PIN is betaald.

  • Ik heb een nieuw rekeningnummer. Hoe wijzig ik de eerder afgegeven machtiging?

    Indien u een nieuw rekeningnummer heeft, dient u de oude machtiging in te trekken door het insturen van een intrekkingsformulier en een nieuwe machtiging aan te vragen door het insturen van een nieuw machtigingsformulier.

    U kunt beide formulieren downloaden van onze website. Om deze PDF-bestanden te bekijken en te printen, heeft u het programma Adobe Acrobat Reader nodig. Wanneer het niet lukt om dit bestand te openen, dan kunt u dit programma gratis downloaden van de site van Adobe (www.adobe.nl).

    Beide formulieren kunt u sturen naar: Albert Bezorgservice, Postbus 3000, 1500 HA Zaandam.

    Heeft u een bestelling geplaatst die binnenkort wordt afgeleverd? Dan is het raadzaam om contact op te nemen met onze klantenservice via 0800 2352523. De bestaande machtiging kan dan alvast ingetrokken worden, zodat voorkomen wordt dat er van het verkeerde rekeningnummer wordt ge´ncasseerd. U dient de bestelling dan met PIN te betalen.

  • Hoe kan ik een afgegeven machtiging intrekken?

    Om de afgegeven machtiging weer in te trekken, kunt u hier een intrekkingsformulier downloaden. Om dit PDF-bestand te bekijken en te printen, heeft u het programma Adobe Acrobat Reader nodig. Wanneer het niet lukt om dit bestand te openen, dan kunt u dit programma gratis downloaden van de site van Adobe (www.adobe.nl). Het formulier kunt u sturen naar: Albert Bezorgservice, Postbus 3000, 1500 HA Zaandam.

  • Hoe kan ik als zakelijke klant via factuur betalen?

    Voor zakelijke klanten die staan ingeschreven bij de Kamer van Koophandel bestaat de mogelijkheid om, tegen overlegging van een recent uittreksel uit het register van de Kamer van Koophandel, te betalen na ontvangst van een factuur.

    De factuur wordt u enkele dagen na aflevering van uw bestelling toegezonden. De betalingstermijn die Albert hanteert is 21 dagen. Wilt u gebruik maken van deze mogelijkheid, dan kunt u hier een aanvraagformulier downloaden. Om dit PDF-bestand te bekijken en te printen, heeft u het programma Adobe Acrobat Reader nodig. Wanneer het niet lukt om dit bestand te openen, dan kunt u dit programma gratis downloaden van de site van Adobe (www.adobe.nl).

    Het formulier kunt u ingevuld en ondertekend, samen met een recente kopie van het uittreksel van uw inschrijving in het handelsregister van de Kamer van Koophandel sturen naar: Albert Bezorgservice, Postbus 3000, 1500 HA Zaandam.

    Let op: het uittreksel mag niet ouder zijn dan 30 dagen. U kunt een uittreksel per fax aanvragen bij de Kamer van Koophandel of via www.kvk.nl meteen online een uittreksel uitprinten.

    Naar aanleiding van uw aanvraag kan een kredietwaardigheidstoetsing uitgevoerd worden. Albert behoudt zich het recht voor om verzoeken voor leveringen op rekening te weigeren. Zolang wij uw aanvraag nog niet hebben verwerkt, kunt u toch gewoon bestellen. U kunt dan per mobiele PIN betalen.